maandag 9 januari 2012

kalender...




Hallo allemaal,  allereerst, het kan nog net, wens ik al mijn volgers en bezoekers een heel gelukkig, creatief  maar vooral een gezond  
                                                                          
2012

Ik zag dat het al bijna een maand geleden was dat ik voor het laatst wat gepost had maar na een drukke decembermaand en een heerlijke vakantie in Egypte was het er nog niet van gekomen.... dus mijn eerste projectje, eigenlijk vorig jaar al gemaakt bij Angelique,  laat ik nu zien.
Ik heb het mooie Maja papier gebruikt (je mag bij Angelique  zelf alles kiezen wat je mooi vindt)  en het afdrukje gekleurd met de copics.

Zelf vind ik 'm zo leuk geworden dat er nog wel een gemaakt gaat worden om weg te geven.

Dit was het weer voor deze keer, ik ga eens kijken of ik de draad weer op kan pakken wat de freubel betreft.....
In ieder geval weer bedankt voor jullie bezoekje en reactie en tot blogs....

liefs Agnes